Tuesday, December 1, 2009

Made the cover of Ready Set Create

Good Morning or afternoon where ever you may be....I just received my copy of the new Dec. 09/Jan. 10 copy of the e zine magazine Ready Set Create and much to my surprise my layout was on the cover......can you believe it??? I am still in shock here, lol!!!

















Go to http://readysetcreate.blogspot.com/
to get your copy today!!!! Filled with awesome inspiration and talent!!!! Have a WONDERFUL DAY!!!!! Oh yeah I wanted to share the charms I made for our charm swap at the Rusty Pickle Retreat. I'm gonna try and get pics up soon of the cabin and such!Okay now that you have seen the beads which you can click on any of the pics to enlarge. I made the seahorses from the Life is a Beach cart. and on my Cricut Expressions at 2 1/2 using black shrink it, multi-cut, and then stamped them with Brilliance ink pad Peacock and baked according to directions on the package, oh yeah punched a hole with 1/8 inch hole punch. Turned out GREAT!!! Had a BLAST making them!!! Thanks Julie Walton for holding the swap!! So much fun and the charms I received were perfect!!!!

9 comments:

Sherry said...

Well!!! Look at you!!! Congrats to you!! and no surprise your work is fanfreakingtabulous!!! I love that layout...I love the charms! So creative and talented you are!! I love that winter layout. It's so hard to scrap boys and you nailed it! Congrats again!

Sherry said...

hmm I made a comment and it's missing :(

I said something along the lines of congrats to you!! You did a fabulous job! I love that layout! Boy layouts are hard to do and you nailed it! The picture is so precious as well. Love those charms! You are so creative and talented. Congrats again! I love looking at your work and now I think I'm going to have to get that dang magazine...

LotsToScrap said...

Congratulations Dawn!!!

Super cute charms~

Jane Wetzel said...

Hey Dawn!!! Congrats girl! So happy for you and you sure deserve it!! Love your beads too..awesome stuff! :) Happy Thanksgiving!

Sandi Clarkson said...

Congrats Dawn .. awesome layout .. so sweet and just love the title

Sandy said...

Yeah Dawn..your talent deserves to be on the cover...you must be so proud...I am very happy for you....I love your work and admire your ability to juggle your family and all that you do...wonderful job and congrats!!!!!

magicwanda said...

A Big CONGRATS to you my Friend !
You are soooo very talented.
I think you could come out with your own magazine....
Big Hugs to ya
Wanda

Lynn Biermann said...

WTG! It is a fantastic lo!!! Cute charms too! tfs :)

Live Love and Scrap said...

WOW Dawn!!! Congrats!!! You are sooooooooooooo talented girl =) I love your layouts. I miss doing layouts...I dont know what it is, but I just dont have the inspiration for them these days...just cards...hopefully my layout mo-jo will return soon!!!
Congrats again and have a blessed day,

Sarah

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...